Kaupalliset
yhteistyöt

B2B-vaikuttajamarkkinoinnissa minulla on erittäin hyvin kohdentunut noin 40 000 hengen yleisö, jonka tavoitan LinkedIn-palvelun kautta. Toissijaisina kanavina käytän Facebookia, Instagramia ja TikTokkia.

”Oikein valittu vaikuttaja tavoittaa ja vakuuttaa kohdeyleisön sinua paremmin”

Minun kauttani tavoitat loistavasti henkilöstöjohtajat ja muut HR-alan päätöksentekijät

Pääalusta: LinkedIn
Seuraajamäärä: 38000 (TOP10 Suomessa, LinkedIn)
Pääyleisö: Henkilöstöjohtajat ja muut HR-päättäjät
Orgaaninen tavoittavuus: 6 miljoonaa (2021), 10 miljoonaa (2020)
Teemat: Työelämä, henkilöstöjohtaminen, työ- ja organisaatiopsykologia, työmarkkinat/rekrytointi, yrittäjyys

Kaupallinen yhteistyö voi sisältää esimerkiksi sosiaalisen median päivityksiä (erityisesti LinkedIn), sisällöntuotantoa (blogit, videot, webinaarit) tai erilaisten kampanjoiden kasvoina toimimista.

Pienemmät yhteistyöt maksavat tuhansia euroja, pidempiaikaiset yhteistyöt kymmeniä tuhansia. Neuvottelen mielelläni juuri teille sopivasta kaupallisesta yhteistyömallista. Ole yhteydessä!

Pyydä yhteydenottoa