B2B-vaikuttajamarkkinoinnissa minulla on erittäin hyvin kohdentunut noin 40 000 hengen yleisö, jonka tavoitan LinkedIn-palvelun kautta. Toissijaisina kanavina käytän Facebookia, Instagramia ja TikTokkia.
Pääalusta: LinkedIn
Seuraajamäärä: 38000 (TOP10 Suomessa, LinkedIn)
Pääyleisö: Henkilöstöjohtajat ja muut HR-päättäjät
Orgaaninen tavoittavuus: 6 miljoonaa (2021), 10 miljoonaa (2020)
Teemat: Työelämä, henkilöstöjohtaminen, työ- ja organisaatiopsykologia, työmarkkinat/rekrytointi, yrittäjyys
Kaupallinen yhteistyö voi sisältää esimerkiksi sosiaalisen median päivityksiä (erityisesti LinkedIn), sisällöntuotantoa (blogit, videot, webinaarit) tai erilaisten kampanjoiden kasvoina toimimista.
Pienemmät yhteistyöt maksavat tuhansia euroja, pidempiaikaiset yhteistyöt kymmeniä tuhansia. Neuvottelen mielelläni juuri teille sopivasta kaupallisesta yhteistyömallista. Ole yhteydessä!