B2B-vaikuttajamarkkinoinnissa minulla on erittäin hyvin kohdentunut yli 40 000 hengen yleisö, jonka tavoitan LinkedIn-palvelun kautta. Toissijaisina kanavina käytän Facebookia, Instagramia ja TikTokkia.
Pääalusta: LinkedIn
Seuraajamäärä: 41000 (seuratuin suomalainen bisnesvaikuttaja)
Pääyleisö: Henkilöstöjohtajat ja muut HR-päättäjät
Näyttömäärät: 10 miljoonaa näyttöä vuodessa
Teemat: Työelämä, henkilöstöjohtaminen, työ- ja organisaatiopsykologia, työmarkkinat/rekrytointi, yrittäjyys
Kaupallinen yhteistyö voi sisältää esimerkiksi sosiaalisen median päivityksiä (erityisesti LinkedIn), sisällöntuotantoa (blogit, videot, webinaarit) tai erilaisten kampanjoiden kasvoina toimimista.
Tyypillinen yhden postauksen yhteistyö saa LinkedInissä 10000-20000 näyttöä ja 50-100 reaktiota. Useammasta päivityksestä koostuvat kampanjat saavat yleensä 50000-100000 näyttöä ja 200-400 reaktiota.
Pienemmät yhteistyöt maksavat tuhansia euroja, pidempiaikaiset yhteistyöt kymmeniä tuhansia. Neuvottelen mielelläni juuri teille sopivasta kaupallisesta yhteistyömallista. Ole yhteydessä!